Subject: (LKLUS-487873) Vastus Teie pöördumisele: 402MJR
From: "TRANSGARANT OU : Andrey Neverov" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 20 Nov 2024 15:14:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

KUHU              :           Rahandusministeerium

Tere,

Transpordiamet ei vasta midagi konkreetset. Küsimus oli  väga lihtne.

PHEV autod.

Miks on need kaasaegsed autod juriidiliselt samad, mis tavamootorid?

Uus seadus ütleb, et autoomanikud peavad hüvitama keskkonnakahju.

Keskkonnakahju tekitab aga kasutatud kütus. Kütust pole meil vaja osta, sest 
auto sõidab päevas 60-70 kilomeetrit elektriga.

Miks sellisel juhul nõuab uus seadus keskkonnakahju eest tasu?

Olen kindel, et keskkonnamaks ei peaks kehtima elektrisõidukite omanikele 
ning neile, kes bensiini ja diislikütust ei tarbi. Konkreetne liiter 
bensiini või diislikütust põhjustab keskkonnakahju.

Best regards

Andrey Neverov

TransGarant OU

Tallinn,Estonia

Tel        :       (372)5164723 <tel:(372)5164723>

Skype   :       navigator-1971

Email    :        <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Email    :       [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Web      :       <http://www.transgarant.ee/> www.transgarant.ee

License  :     RVTL004654 / Association of International Trucking of Estonia

From: Transpordiameti klienditugi [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, November 20, 2024 2:41 PM
To: [email-masked]
Subject:   (LKLUS-487873) Vastus Teie pöördumisele: RE: 402MJR

Tere

Ettepanekutega mootorsõidukimaksu seaduse osas palume pöörduda 
Rahandusministeeriumi poole - [email-masked].

Transpordiamet ja Maksu- ja Tolliamet on täidesaatvad võimud, kes täidavad 
seadusega sätestatud kohustusi ning ei ole seadusandjad.

Sõiduki heitmeandmed on määratud standardiseeritud katse põhjal. Tegelikud 
sõiduki heitmed sõltuvad konkreetse sõiduki kasutusest ning kuna kasutusest 
tingitud asjaolud on vägagi varieeruvad, ei ole tegemist standardiseeritud 
katsega ja seega registriandmeid ei muudeta.

Jaak Valter Lõhmuspuu
Tüübikinnituse ekspert
Sõidukite tehnoosakond
www.transpordiamet.ee

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

  _____

Tere,

Asjaolu, et sõidukiga on võimalik kogu aeg sõita elektri jõul, ei välista 
olukorda et sõidukit saab kasutada ka ainult sisepõlemismootori jõul.

Sellepärast tahan teile tõestada, et kasutan kütust ainult siis, kui seda on 
kütusepaagis.
Kui ostsin kütust, olen nõus CO2 maksu maksma.
Ja ainult see kütus halvendab keskkonda.
Kordan veel kord - transpordiamet eksitab maksuametit CO2 emissiooni osas
Olen valmis seda tõestama. Keskkonnamaksu tuleks küsida kütuseliitrilt, 
mitte autotüübilt.

Best regards
Andrey Neverov
TransGarant OU
Tallinn,Estonia
Tel : (372)5164723
Skype : navigator-1971
Email : [email-masked]
Email : [email-masked]
Web : www.transgarant.ee
License : RVTL004654 / Association of International Trucking of Estonia

From: Transpordiameti klienditugi  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Sent: Wednesday, November 20, 2024 9:32 AM
To: [email-masked]
Subject: ( <https://jira.mkm.ee/browse/LKLUS-487685>  LKLUS-487685) Vastus 
Teie pöördumisele: 402MJR

Tere
Sõidukite registriandmete määramine on ühtlustatud ning neid andmeid ei 
määrata selle põhjal kuidas sõidukit hetkese omaniku poolt kasutatakse. 
Asjaolu, et sõidukiga on võimalik kogu aeg sõita elektri jõul, ei välista 
olukorda et sõidukit saab kasutada ka ainult sisepõlemismootori jõul.

Jaak Valter Lõhmuspuu
Tüübikinnituse ekspert
Sõidukite tehnoosakond
www.transpordiamet.ee